Pracownicy delegowani – co trzeba wiedzieć

Każdy pracodawca jaki decyduje się na delegowanie swojego pracownika powinien znać wszystkie przepisy związane z tym wyjazdem. Jeżeli delegacja dotyczy wyłącznie kilku dni w kraju w celu załatwienia istotnych spraw firmowych w innym mieście, uczestnictwa w zebraniu lub spotkaniu z ewentualnym klientem pracodawca musi jedynie być świadomy przepisów jakie obowiązują w naszym kraju. Inaczej sytuacja wygląda jeśli delegacja miała by odbyć się w innym państwie należącym do Unii Europejskiej na okres kilkunastu miesięcy. Prawo unijnie nie są wszystkim znane, a pracodawcy w większości wypadków zaczynają się nimi interesować w chwili chęci posłania pracownika na dłuższy okres czasu. By zrozumieć wszelkie ważne oraz przydatne przepisy bądź informacje warto zastanowić się nad uczestnictwem w Kongresie imp. Jeśli więc chcemy się zaznajomić z tymi regulacjami i być na bieżąco w sprawie delegowania warto dowiedzieć się kiedy odbywają się najbliższe spotkania organizowane w tym celu.